Starostwo Powiatowe w Krakowie informuje, że zostały ustalone terminy dyżurów Miejskiego i Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta w 2019 r. w tzw. sprawach konsumenckich.
Mieszkańcy Powiatu Krakowskiego, mogą skorzystać z porad prawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Krakowie, al. Słowackiego 20 pok. 102 w godzinach od 14:00 do 15:00 zgodnie z poniższym harmonogramem:


- 29 marca,
- 12 kwietnia,
- 17 maja,
- 20 września,
- 18 października,
- 15 listopada.
Ponadto mieszkańcy, którzy nie zdążą skorzystać z pomocy Rzecznika w określonym harmonogramie i terminie w budynku Starostwa, mogą uzyskać poradę bezpośrednio w siedzibie Rzecznika:
Miejski Rzecznik Konsumentów w Krakowie
Jerzego Gramatyka
Al. Powstania Warszawskiego 10
Centrum Administracyjne, parter, box 49, biuro Prawne Miejskiego Rzecznika Konsumentów

    • od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.40 do 15.30 /bez konieczności wcześniejszego umawiania się/

Do Punktu Konsultacji Prawnych można zgłaszać się
    • osobiście (box 49 – parter),
    • telefonicznie 12 61 69 231, 12 61 69 232
    • elektronicznie http://www.bip.krakow.pl/?dokid=44927
Informacja: http://www.bip.krakow.pl/?mmi=400

 

 

(-) Starostwo Powiatowe w Krakowie